#

Voordelen van het kiezen van een Independent Business Merchant voor uw Shop-In-Shop

Voordelen van het kiezen van een Independent Business Merchant voor uw Shop-In-Shop

shop

Het mooie aan een shop-in-een-winkel is dat zowel de winkelier als het merk (in de typische grootwinkelbedrijven) baat hebben bij het aangaan van deze symbiotische relaties. Sommige van de meest populaire shop-in-shop arrangementen zijn zelfs zo gewoon geworden dat ze door sommigen worden gezien als wenselijke bestemmingswinkels, waar de consument letterlijk naar die winkel gaat om dat merk te bemachtigen. Veel grote winkelketens hebben winkellocaties die zijn opgezet als kleine "bakstenen en mortel"-winkels die zijn omgebouwd tot full-service winkels. Grote winkelketens zoals Nordstrom en Wal-Mart hebben beide zeer grote shop-in-shop-ruimtes in hun verschillende bestemmingen door het hele land.

Een andere belangrijke factor in de algehele efficiëntie van een zelfstandige ondernemer is dat een shop-in-shop een detailhandelaar in staat stelt om een handige manier te bieden voor consumenten om producten te kopen. Een goed geïnformeerde zelfstandige ondernemer kan de klant informeren over de meest gunstige tijden om te winkelen, en hoe die informatie van belang is voor de winkelervaring van de klant. De zelfstandige ondernemer kan de informatie die aan de shopper wordt verstrekt, afstemmen op de individuele feiten van het dagelijkse leven van die shopper. Door een informatieve ervaring aan te bieden, biedt de shop-in-shop een end-to-end klantervaring, in plaats van de end-to-end ervaring die een merkloze of discountwinkel biedt.

Een shop-in-shop biedt klanten ook handigere manieren om artikelen te kopen. In plaats van in lange rijen bij de kassa te moeten wachten, kunnen klanten bijvoorbeeld gewoon van het winkelwagentje naar de kassa lopen, waardoor het hele proces gemakkelijker en comfortabeler wordt. Een ander groot voordeel is dat de shop-in-shop een efficiëntere service biedt. Door de aandacht die de getrainde medewerkers aan elk product schenken, is het geen verrassing dat veel klanten een prettigere winkelervaring ervaren, omdat ze met meer persoonlijke aandacht door het personeel worden behandeld, en omdat ze gemakkelijk van afdeling naar afdeling kunnen gaan.